English דֶגֶל English Español דֶגֶל Español Deutsch דֶגֶל Deutsch Italiano דֶגֶל Italiano Polski דֶגֶל Polski Nederlands דֶגֶל Nederlands Português דֶגֶל Português Français דֶגֶל Français 中文 דֶגֶל 中文 日本語 דֶגֶל 日本語 हिन्दी דֶגֶל हिन्दी اللغة العربية דֶגֶל اللغة العربية Русский דֶגֶל Русский Українська דֶגֶל Українська עִברִית דֶגֶל עִברִית Ελληνικά דֶגֶל Ελληνικά Türk דֶגֶל Türk Latvietis דֶגֶל Latvietis Dansk דֶגֶל Dansk Norsk דֶגֶל Norsk Íslenska דֶגֶל Íslenska 한국어 דֶגֶל 한국어 Suomen דֶגֶל Suomen Gaeilge דֶגֶל Gaeilge Bahasa Melayu דֶגֶל Bahasa Melayu Svenska דֶגֶל Svenska Čeština דֶגֶל Čeština
משתמש אייקוןכניסה
עִברִית דֶגֶל עִברִית

כניסה

 

מחולל מסדי נתונים ברשת יחסיים


QuintaDB Relational Web Database Builder הוא יישום מבוסס אינטרנט שבו אתה יכול להשתמש כדי לבנות יישומי מסדי נתונים באינטרנט כדי לארגן את הנתונים העסקיים שלך. יישום מסד הנתונים האינטרנטי הקל לשימוש של QuintaDB מספק ממשק גרור ושחרר קל לשימוש ליצירת טפסי אינטרנט מותאמים אישית עם בסיס נתונים של מסד נתונים. יישום מסד הנתונים מאפשר לך לאחסן מידע עסקי בענן, כך שכל אחד יכול בקלות להציג את המידע ולהשתמש בו בכל זמן ובכל מקום. בונה מאגרי מידע מקוון פשוט ומאובטח מציע את המנגנון הטוב ביותר לאחסון, ניהול וניתוח נתונים עסקיים באינטרנט.

מהו מחולל מסדי נתונים באינטרנט?

בעזרת Builder Database תוכלו לשלב את מסד הנתונים באתר. היישומים המשולבים ב- QuintaDB מסופקים עם ניתוחים ודוחות. אתה יכול לאסוף כל סוג של נתונים באמצעות בונה הטבלאות שלנו.

יתרונות בונה מסדי אתרים באינטרנט

בונה בסיסי נתונים

יישום מסד הנתונים QuintaDB הוא כלי הגירה הכולל את כמה מהמותגים המפורסמים בעולם. מסד נתונים של מיליוני אינטרנט רזילונלי הם היו יצירה והפצה מצליחים עם יישום מסד הנתונים QuintaDB.