English דֶגֶל English Español דֶגֶל Español Deutsch דֶגֶל Deutsch Italiano דֶגֶל Italiano Polski דֶגֶל Polski Nederlands דֶגֶל Nederlands Português דֶגֶל Português Français דֶגֶל Français 中文 דֶגֶל 中文 日本語 דֶגֶל 日本語 हिन्दी דֶגֶל हिन्दी اللغة العربية דֶגֶל اللغة العربية Русский דֶגֶל Русский Українська דֶגֶל Українська עִברִית דֶגֶל עִברִית Ελληνικά דֶגֶל Ελληνικά Türk דֶגֶל Türk Latvietis דֶגֶל Latvietis Dansk דֶגֶל Dansk Norsk דֶגֶל Norsk Íslenska דֶגֶל Íslenska 한국어 דֶגֶל 한국어 Suomen דֶגֶל Suomen Gaeilge דֶגֶל Gaeilge Bahasa Melayu דֶגֶל Bahasa Melayu Svenska דֶגֶל Svenska Čeština דֶגֶל Čeština
משתמש אייקוןכניסה
עִברִית דֶגֶל עִברִית

כניסה

 

בונה תרשימים. צור ושלב תרשימים על בסיס בסיס הנתונים המקוון שלך ב- QuintaDB

יצירת דוח בצורה גרפית היא משימה נפוצה כאשר יש לך נתונים במסד הנתונים שלך. באמצעות QuintaDB תוכלו לבנות תרשימים נחמדים ואף להטמיע אותם בדף או בבלוג שלכם

אנו שמחים לבשר ולהסביר לכם כיצד להשתמש בונה תרשימים של מסדי נתונים ב- QuintaDB. באפשרותך ליצור ולשלב תרשימים על בסיס בסיס הנתונים המקוון שלך ב- QuintaDB. סוגי תרשימים זמינים:קווים ושורות, קו קווים, פס אנכי וסרגל אנכי מקובץ, תרשים עוגה ותרשים עלילת פיזור, פס אופקי וסרגל אופקי מקובץ. כמו כן תוכלו להדפיס את התרשים ולהוריד את התרשים כתמונת PNG, JPEG או כמסמך PDF, אפילו כתמונת וקטור SVG.

מדריך וידאו

 

להלן תוכלו לראות מספר דוגמאות לתרשימים. בפוסט בבלוג זה נסביר כיצד נוצרו תרשימים אלו ותוכלו ליצור את אותה תרשים תוך מספר דקות בקלות!

 

תרשימי Splines ו- Sparklines
Splines chart Sparklines chart

 

סרגל אנכי וסרגל אנכי מקובץ
Vertical bar Vertical bar (Grouped)

 

תרשים עוגה ותרשים עלילת פיזור
Pie chart Scatter plot chart

 

פס אופקי וסרגל אופקי מקובץ
Horizontal bar Horizontal bar (Grouped)

 

 

תרשים קווים - בכתום ניתן לראות הסברים על רכיבי תרשים. לדוגמה, אתה יכול לראות היכן ממוקם שם התרשים, אתה יכול לראות את ציר X ו- Y ציר, שם X ציר נלקח ממאגר QuintaDB, כמו גם קווי הכנסה, הוצאה ורשת. לחיצה על שם השורה בתחתית תפעיל / תשבית את השורה. ומה שחשוב ומעניין מאוד הוא שתוכל להדפיס כמו גם לייצא (להוריד) את התרשים שלך כתמונת PNG או JPEG, גם כמסמך PDF או כתמונת וקטור SVG.


Lines chart

 

מקווה שתמצאו את Builder Charts Builder שימושי, תהנו!