English Bendera English Español Bendera Español Deutsch Bendera Deutsch Italiano Bendera Italiano Polski Bendera Polski Nederlands Bendera Nederlands Português Bendera Português Français Bendera Français 中文 Bendera 中文 日本語 Bendera 日本語 हिन्दी Bendera हिन्दी اللغة العربية Bendera اللغة العربية Русский Bendera Русский Українська Bendera Українська עִברִית Bendera עִברִית Ελληνικά Bendera Ελληνικά Türk Bendera Türk Latvietis Bendera Latvietis Dansk Bendera Dansk Norsk Bendera Norsk Íslenska Bendera Íslenska 한국어 Bendera 한국어 Suomen Bendera Suomen Gaeilge Bendera Gaeilge Bahasa Melayu Bendera Bahasa Melayu Svenska Bendera Svenska Čeština Bendera Čeština
Pengguna IkonLog Masuk
Bahasa Melayu Bendera Bahasa Melayu

Log Masuk

 

Pencarian pangkalan data. Pangkalan data yang boleh dicari dalam talian

Semua pangkalan data yang dibina di QuintaDB boleh dicari. Anda boleh menjalankan carian dengan pelbagai kriteria dengan keadaan yang berbeza dan menyimpan hasil ke paparan pangkalan data

Pencarian pangkalan data

Baca bagaimana carian pangkalan data berfungsi di QuintaDB. Ingat bahawa perkara yang sama akan mempengaruhi widget pangkalan data bersepadu anda. Nikmati pangkalan data yang boleh dicari secara percuma!

Sebentar lagi - anda boleh menambahkan lebih banyak parameter, seterusnya mempersempit carian anda. Ini berguna jika anda mempunyai ratusan, bahkan ribuan rekod.

Pangkalan data UEFA CLUB RANKING yang boleh dicari

Kami akan menunjukkan bagaimana carian berfungsi menggunakan pangkalan data ranking kelab UEFA.

Tekan butang carian.

 

 

Kemudian anda perlu memilih lajur, pilih kriteria dan masukkan kata kunci. Contohnya akan menjadi "negara" + adalah + Sepanyol

Dan kita akan menemui semua rekod di Sepanyol. Kata kunci diserlahkan dengan warna kuning. Sangat mudah, bukan?


 

Mari kembangkan semua penapis carian. Anda dapat melihat bahawa keadaan carian untuk Umur berbeza dengan keadaan untuk rentetan.

Mari senaraikan semua syarat yang ada untuk pelbagai jenis bidang di sini.

Rentetan, Teks, Fail, Gambar: adalah, tidak, kosong, tidak kosong, dimulakan dengan, diakhiri dengan, seperti, berisi, tidak berisi.
Tarikh, Tarikh dan Masa, Hari Lahir: adalah, tidak, kosong, tidak kosong, sebelum, sesudah, antara.
Nombor (kedua bilangan bulat dan perpuluhan): adalah, tidak, kosong, tidak kosong, kurang daripada, lebih besar daripada, kurang atau sama dengan, lebih besar atau sama dengan, antara
Untuk kawalan Turun, Tombol Radio, Kotak centang, Negeri, Bahasa, Negara, Zon Waktu, anda akan dapat memilih pilihan yang ditambahkan sebagai nilai lalai dalam Pembangun Bentuk.

Sertailah syarat dan atau atau satu lagi ciri unik yang membolehkan anda membina pertanyaan carian yang menakjubkan.

Anda boleh menggabungkannya mengikut kehendak anda, tidak ada batasan atau batasan. Kami percaya bahawa kemungkinan yang kami berikan dalam carian kami cukup baik untuk pangkalan data yang boleh dicari.

Hasil carian selalu dapat dieksport dan disimpan ke Laporan.

Anda boleh menghapus atau mengedit rekod, dan hasil carian akan disimpan. Klik pada pautan dan butang "batal" untuk membatalkan carian.

Hasil carian boleh dikumpulkan.

Anda boleh menyimpan data yang dikumpulkan sebagai laporan.