English דֶגֶל English Español דֶגֶל Español Deutsch דֶגֶל Deutsch Italiano דֶגֶל Italiano Polski דֶגֶל Polski Nederlands דֶגֶל Nederlands Português דֶגֶל Português Français דֶגֶל Français 中文 דֶגֶל 中文 日本語 דֶגֶל 日本語 हिन्दी דֶגֶל हिन्दी اللغة العربية דֶגֶל اللغة العربية Русский דֶגֶל Русский Українська דֶגֶל Українська עִברִית דֶגֶל עִברִית Ελληνικά דֶגֶל Ελληνικά Türk דֶגֶל Türk Latvietis דֶגֶל Latvietis Dansk דֶגֶל Dansk Norsk דֶגֶל Norsk Íslenska דֶגֶל Íslenska 한국어 דֶגֶל 한국어 Suomen דֶגֶל Suomen Gaeilge דֶגֶל Gaeilge Bahasa Melayu דֶגֶל Bahasa Melayu Svenska דֶגֶל Svenska Čeština דֶגֶל Čeština
משתמש אייקוןכניסה
עִברִית דֶגֶל עִברִית

כניסה

 

עלוני דואר אלקטרוני

אם יש לך מסד נתונים מקוון המכיל עמודת דואר אלקטרוני, קרוב לוודאי שתרצה לשלוח עלון דואר אלקטרוני לדואר אלקטרוני זה. כמו כן השתמש בכמה נתונים ממסד הנתונים בדואר אלקטרוני זה, כמו עמודה שם. עכשיו זה אפשרי בעלון הדואר האלקטרוני של QuintaDB

אתה יכול ליצור ואף לתזמן עלון דואר אלקטרוני ישירות ב- QuintaDB. אם יש לך שדה דואר אלקטרוני בטופס האינטרנט שלך ואספת כמה הודעות דואר אלקטרוני במסד הנתונים שלך, תוכל להתחיל להשתמש בו.

 

תוכלו למצוא את תפריט "עלון דואר אלקטרוני" במודול "עלונים". אנא שימו לב כי ניתן גם לשלוח עלון בדואר אלקטרוני מדף הרשומות. בחר כמה רשומות ולחץ על תפריט פעולות. תראה קישור 'עלון דואר אלקטרוני'.

עליכם לבחור רשומה אחת לפחות לפני שתלחצו על כפתור עלון הדואר האלקטרוני. כמו כן, על מנת להשתמש בפונקציה זו, אנא הקפד להוסיף שדה דואר אלקטרוני לטופס שלך. ניתן לעשות זאת בדף שדות.

ברגע שאתה נמצא בדף עלון הדואר האלקטרוני אתה יכול להתחיל ליצור את הדואר האלקטרוני שלך.

עמודת דואר אלקטרוני: בחר בעמודת מסד הנתונים שלך המכילה דואר אלקטרוני שאליו תשלח את הדואר האלקטרוני שלך ברגע

נושא: בחר sucject בדואר אלקטרוני תיאורי

גוף: הזן את טקסט הדואר האלקטרוני שלך. אתה יכול לעצב טקסט זה באמצעות Word כמו עורך. ניתן גם להוסיף נתונים ממסד הנתונים באמצעות | שם העמודה | פוּרמָט. לדוגמה, תוכלו להזין "היי | שם משתמש |". איפה שם המשתמש זה שדה בטופס שלך (עמודת מסד נתונים).

מאת: באמצעות אפשרות זו תוכל לוודא שהמשתמש יראה את שם החברה שלך או שלך במקום QuintaDB

תשובה ל: זה הדואר האלקטרוני שהמשתמש שלך יכול להשיב לו

באפשרותך לשמור את הגדרות הדואר האלקטרוני של הניוזלטר כתבנית. בדרך זו לא תצטרך למלא את כל השדות בכל פעם שאתה רוצה לשלוח דואר אלקטרוני. אתה יכול לטעון את התבנית שלך באמצעות התפריט הנפתח בתחתית הטופס.

כמו כן, אנא שימו לב, קישור בתחתית העמוד סטטיסטיקה. קישור זה מאפשר לך לראות נתונים סטטיסטיים בסיסיים על השימוש בניוזלטר. אתה יכול לראות תאריך, נושא ומספר הודעות דואר אלקטרוני שנשלחו וכן כמות כוללת של הודעות דואר אלקטרוני.

כפי שתבחין אנו לא מאפשרים לשלוח יותר מ -200 דואר אלקטרוני בכל פעם. זו הסיבה ששימוש בתבניות דואר אלקטרוני יחסוך לך זמן רב בעת שליחת דואר אלקטרוני ליותר מ- 200 משתמשים.

מקווה שתמצא את פונקציונליות הדואר האלקטרוני של ניוזלטר שלנו כמועילה!

 

קרא כאן אודות עלוני SMS