English דֶגֶל English Español דֶגֶל Español Deutsch דֶגֶל Deutsch Italiano דֶגֶל Italiano Polski דֶגֶל Polski Nederlands דֶגֶל Nederlands Português דֶגֶל Português Français דֶגֶל Français 中文 דֶגֶל 中文 日本語 דֶגֶל 日本語 हिन्दी דֶגֶל हिन्दी اللغة العربية דֶגֶל اللغة العربية Русский דֶגֶל Русский Українська דֶגֶל Українська עִברִית דֶגֶל עִברִית Ελληνικά דֶגֶל Ελληνικά Türk דֶגֶל Türk Latvietis דֶגֶל Latvietis Dansk דֶגֶל Dansk Norsk דֶגֶל Norsk Íslenska דֶגֶל Íslenska 한국어 דֶגֶל 한국어 Suomen דֶגֶל Suomen Gaeilge דֶגֶל Gaeilge Bahasa Melayu דֶגֶל Bahasa Melayu Svenska דֶגֶל Svenska Čeština דֶגֶל Čeština
משתמש אייקוןכניסה
עִברִית דֶגֶל עִברִית

כניסה

 

כיצד לייבא קבצי Excel ו- CSV למסד נתונים מקוון

אתה יכול להתחיל לעבוד ב- QuintaDB מהעלאת מסד הנתונים הקיים של CSV או Excel שלך. אתה פשוט בוחר את הקובץ מהמחשב שלך ו- QuintaDB ייצור טופס אינטרנט המבוסס על הגיליון האלקטרוני ומסד הנתונים שלך עם אותן שורות שהיו לך ב- Excel.

כיצד ניתן לייבא את מסד הנתונים של Excel או CSV ל- QuintaDB?

 

 

ייבא קובץ Excel למסד נתונים באינטרנט

 

בהנחה שיש לך קובץ Excel, טען אותו ל- QuintaDB באמצעות טופס הייבוא.

 

אנא שימו לב כי העמודות שלך מייצגות כעת שדות טופס. כל הנתונים שלך נמצאים בדף הרשומות.

ייבא CSV למסד הנתונים QuintaDB

אם הנתונים שלך נשמרים ב CSV אתה עדיין יכול לייבא אותו אל מאגר מקוון. כל התהליך זהה. ודא רק שהנתונים שלך מופרדים בפסיק: טור 1, טור 2, טור 3

כמו כן, אם יש לך כמה בעיות בעת ייבוא ​​קובץ ה- Excel שלך, כמו רשומות ריקות ושמות עמודות לא ידועים - קרוב לוודאי שזה בגלל שיש לך נתונים בתאי ה- Excel שלך עם מעברי שורות חדשים. תוכל ליצור את מסד הנתונים המקוון שלך מ- CSV אז.

מספר הרשומות בעמוד

על מנת לשנות את מספר הרשומות בעמוד עבור אל תפריט רשומות ומצא את המחוון רשומות בעמוד בתפריט השמאלי:

מצא כפילויות

אם עליך למצוא את אותן רשומות בטבלה, תוכל להשתמש בפונקציה " מצא כפילויות ".
תוכלו למצוא אותו בתפריט "ייבוא".

בחר את העמודה ולחץ על "לחצן חיפוש". 

באמצעות כפתור "הסר את כל הכפילויות" תוכל למחוק את כל הכפילויות.

הוסף נתונים נוספים למסד הנתונים הקיים  .

ברור כי אתה אמור להיות מסוגל לעדכן את הנתונים שלך באמצעות ייבוא ​​בכל עת. ייתכן שתרצה ליצור רשומות חדשות & nbsp; או לעדכן רשומות קיימות כאשר נתוני מפתח עובדים.

הוסף רשומות חדשות באמצעות ייבוא

 

בדף הרשומות תוכלו לראות את הקישור ייבוא, באמצעותו תוכלו להוסיף או לעדכן את הנתונים באמצעות ייבוא ​​אקסל. הנוהל זהה לזה כאשר אתה נודד מההתחלה. פשוט העלה את קובץ ה- Excel שלך. זכור כי הקובץ צריך לכלול את השורה הראשונה עם שמות העמודות.
סדר השדות לא משנה, אך קיימת חשיבות לנוכחות שדות הטפס שלך מכיוון שאם אין לך שדות כאלה הם ייווצרו. ואם אתה משנה שם של שדות בתפריט שדות & nbsp; אך לא ב- Excel, יהיו לך פעמיים שדות נוספים, וזה לא מה שאתה רוצה. באמצעות טריק זה תוכלו לעדכן את מבנה מסד הנתונים יחד עם הוספה או עדכון רשומות.

עדכן רשומות באמצעות ייבוא

 

ניתן גם לעדכן רשומות קיימות כאשר נתוני המפתח תואמים. בחר שם עמודה (שדה ייחודי) כדי להשתמש בו כמפתח להשוואת נתונים.
אם הרשומה החדשה שלך מכילה ערך זהה בעמודה זו כמו אחת הרשומות הקיימות שלך, הרשומה הקיימת תעודכן עם הנתונים החדשים. אם לא תמצא התאמה, תיווצר רשומה חדשה.

זכור שתמיד תוכל לייצא את הנתונים המעודכנים שלך בחזרה Excel אוֹ PDF.

כדי להסיר את כל הרשומות ממסד הנתונים עבור אל התפריט & nbsp; רשומות & nbsp; ומצא את הלחצן & nbsp; מחק את כל הרשומות & nbsp; תחת 'פעולות' נפתחת.
אנא, עיין בצילום המסך למטה:

היזהר, אינך יכול לשחזר קבצים שנמחקו ללא גיבוי.